♥:*¨¨*::TREBARNSMAMMA♥:*¨¨*::

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Deprimerad


Idag känner jag mig totalt nere och ensam ingen ork ingen lust och vill bara försvinna bort.

Idag small allt till när jag lämande barnen och gick hem.

Jag saknar mina föräldrar otroligt mycket jag saknar mitt liv jag saknar det jag innan hade men som är totalt borta nu.

Jag orkar verkligen inte längre vill vill bara försvinna bort bort från detta och hem till det jag innan kom ifrån.

Att vara med mina föräldrar och vänner och ha det jag innan hade.

Jag vill inte ha detta jag har nu jag är helt låst och ensam och ingen hör och lyssnar på mitt hjälp jag bär innom mig.

Det är en murkt och låst insida jag vill inte längre.

Älskar dom jag har hos mig men jag vill ha mer.

Det jag nu gör är inget och jag kan inte göra så mycket har ingen att umgås med ingen jag kan prata med inget jag kan själv hitta på.

Mitt liv går om och om igen det bara går runt och runt samma saker hela tiden och mitt liv tickar på och jag blir bara äldre.

Innan hade jag saker jag kunde göra och var mer gladare och lyckligare men nu här så e jag bara inte mig själv längre.

Det var inte detta jag ville känner mig mer tvingad att komma till ett annant helvette innan var det bättre för mig jag kunde ta mig överallt kunde komma till min mamma och kunde träffa folk jag älskade men NU är jag bara en annan människa inte den jag innan var.

Jag känner mig helt borta och vilse i mitt liv.

FAN ta mig själv jag måste göra någonting jag måste göra det jag vill.

Det jag vill är att bara dra och komma ifrån och bara vara lycklig och glad igen.

Men ingen förstår mig.

Jag har ingen familje här jag har inga vänner här jag lever mitt lilla liv just nu och allt går bara så fort.

varje gång jag gör något så är det en annan kännsla jag får i kroppen detta har jag gjort innan.

Könner inte lyckan i kroppen längre och glad kan jag inte vara längre.

Är inlåst i mig själv bara.

HJÄLP mig vad är detta !!

Mitt liv tickar likom och jag gör ingen nytta längre.

Känns som jag gör detta för någon annan och inte för mig själv.

Jag är en jätte bra mamma och jag kan inte lämna detta helvette då barnen kommer att förlora det dom nu har.

Dom går på skolan och dagiset och mannen min jobbar och har sin kontakt och sin familje här men JAG då är det INGEN som lyssnar på vad jag vill och tänker ??

FAN ta alla jag vill inte göra som alla andra säger till mig jag vill tillbaks till mina föräldrar till mig kontakt till mitt liv jag vill inte längre om detta fortsätter kommer jag snart att dra och då skiter jag i allt och jag måste tänka på mig själv.

Sitter och gråter av ensamhet och längtat att vara ifrån sina föräldrar i 2 år och jag är bara 26 år det var ju inte detta jag igentligen ville men jag gjorde detta för mannen som ville till sin mamma som saknade allt han innan hade och jag var så jävla dum som trodde vill skulle trivas och ha det bra.

VISST vi har allt men jag har igentligen inte allt jag har ingenting jag har barnen och det är allt jag är ensam och tom det är något jag saknar väldigt mycket.

Vill bara gräva ner mig och bara komma till ett tryggt famn och känna mig glad och lycklig där jag innan var.

Nu tycker säker ni att jag är dum i huvet men det är jag inte jag har inte det jag innan hade.

Vill orkar inte längre jag gör verkligen inte det jag vill inte jag mår inte bra fast man kan tro det.

Att dölja allt fungerar då ser ingen hur jag igentligen har det.

Men någon gång måste man skriva av sig för just nu mår jag skitdåligt jag vill HEM igen.

Imorgon kanske jag känner mig gladare men idag är det en annan dag och idag är det bara piss för mig.

Jag hoppas ni kan förstå mig det är inte detta jag vill längre.

Ni kanske inte kan förstå hur det är när man lämnar alla och man kommer till ett annat ställe att lämna det man hade innan och kommer till ett nytt ställe och man har förlorat alla man innan hade.

Ensam känner man säg och fan inte är man glad häller.

Älskar min man älskar min svärmor och älskar mina barn otroligt mycket men jag VILL INTE LÄNGRE jag måste tänka på mig nu och jag vill bort ta med mig allt och bara gå gå gå jag vill hem igen till sverige jag vill ha tillbaks mitt liv där jag var lycklig och glad.

  


Något om just mig


Jag som sitter bakom denna blogg heter Carina och är född 84 i stockholm där jag växt upp, Idag bor jag i Danmark. Är sambo med värdens bästa man och har tillsammans med honom Ebba Amadeus och Elias. Barnen är födda 05-08-10 och planering av ett syskon ko

Gästboken

EBBA - AMADEUS - ELIAS

     Ebba   

   

  

   Amadeus    

     

 

    Elias   

 

   

Födelsedag

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Amadeus

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Elias

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Mina Sponsorer

 

           

 

 

 

 

Senaste inläggen

Klockan är ...

Gilla Du också!

BF Ebba 050607

Den 7 juni 2005, kl 01:47 föddes en välskapt liten flicka på 52 cm och 4140g på Huddinge Sjukhus, hon fick senare namnet Ebba. I dag har Ebba hunnit bli hela 6 år och är en snäll och envis liten tjej. Hon klär gärna ut sig till prinsessa och tycker om Hello Kitty och färgen rosa. Hon började skolan 2011 1 augusti och har tappat 9 tänder redan . Hon älskar att måla och rita och har fått sin första dator hon sitter och spelar och ritar på. Hon älskar potatis och sås med korv eller kött. Hon lägger sig klockan 19.00 går upp 05.30 (skol dag) helger 08.00

BF Amadeus 080814

Den 14 augusti 2008, kl 13:20 föddes en välskapt liten pojke på 62 cm och 5810g på Södertälje sjukhus, han fick senare namnet Amadeus. I dag är Amadeus 3 år gammal och älskar att leka med lastbilar och titta på film. Han är vild med Cars 1 & 2 och älskar att leka med sina Cars bilar överallt. Nappen och snuttefilten har han lämnat för länge sen 2011 gav han dom bort. Han är en vild trotts unge men han är snäll som en fågelunge. Han gillar inte sås med spahgetti det är äkligt enligt honom. Han älskar potatis och sås tillsammans med korv inte kött alls. Absolut INTE sallad ;-) Han sover från 19.00 till 05.30 (dagis tid) helger 08.00..

BF Elias 101208

Den 8 december 2010 kl 11.07 Föddes en välskapad liten pojke på 51 cm och 4150 g

I Danmark.

Han kom ut 2 veckor innan BF vecka 37+5 med planeradsnitt.

Elias är en glad och vild pojke som 29/10-11 fick 2 st söta små tänder där nere.

Nu har han 7 tänder som han kan bita på.

Han tog första steget 08-02-2012 klockan 18.57

Han kryper och står med och utan stöd hela tiden det går frammåt med honom.

Han älskar allt när det gäller mat han är som en fågelunge med öppen liten mun.

Han började dagmamman 1 december 2011 går från dagmman klockan 06.40 till 14.40

Han sover klockan 19.00 till 05.30 (dagmamma tid) helger 09.00

GRAVIDITET MED ELIAS

Den 10: mars är sista mensdagen.
Den 6:e april får jag ett plus på stickan.
Den 4:e maj var vi på läkarbesök för första gången.
Den 8:e juni var vi på UL.
Den 29: juni var vi på inskrivning tillsammans med rutin ultraljudet.
Den 12:e september är det 100 dagar kvar till beräknad förlossning!
Den 12:e oktober är nästa besök hos BM.
Den 30:e november är det TUL & Överläkaren 30:e november Elias ska komma ut med kejsarsnitt var det bestämmt. 8:e december KL 09.00 åkte vi in Klockan 11.07 kom Elias till oss

ELIAS VIKT RESA

8:e December - 10

4150g och 51cm

20:e December - 10

4000g

5:e Januari - 11

4300g och 53cm

14:e Januari - 11

4660g och 58cm

9:e Februari - 11

5500g och 61cm

23:e Mars - 11

6640g

11:e Maj - 11

7470g och 67cm

16:e Maj

8000g och 67,5cm

3:e Aug - 11

9000g och 75cm

 

 

 

Kategorier

Dessa år med mig

Arkiv

Översätt/Translate


Ovido - Quiz & Flashcards